Turisme Sitges

El Sitges Next 2025 posa el focus en els nous codis de la comunicació i les audiències

El festival se celebra demà i divendres amb més de 500 persones inscrites

Les noves narratives en comunicació; els usos, aplicacions i límits de la intel·ligència artificial, i els codis que implanten les marques per a relacionar-se amb els consumidors i les audiències són els eixos centrals del programa del Sitges Next 2025. Enguany aquest certamen celebra la seva desena edició, amb un programa polièdric, que posa l’accent en les diferents facetes de la creativitat i els usos i formats de les aplicacions.

 

El Sitges Next se celebra demà dijous i divendres al Casino Prado de Sitges, amb més de 500 professionals inscrits, que assistiran a les ponències, col·loquis i presentació de casos d’una vintena d’experts. Impulsat per l’Ajuntament de Sitges, el Sitges Next està dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, agències, start up i creadors tecnològics. Es tracta de dos dies per a establir connexions, nodrir-se i inspirar-se, amb la finalitat de contribuir de forma rellevant a la transformació en la manera com ens comunicarem en els propers anys.

 

Entre els ponents hi ha creatius, realitzadors de cinema, artistes, arquitectes, músics, directors de màrqueting i altres professionals del món de la comunicació, que faran les seves presentacions durant els dos dies de festival.

 

PROGRAMA

DIJOUS 8 de maig

 

MATÍ

10.30– 11.05 h Aleix Gabarré de SUMMA BRANDING Marca com a servei

11.10 – 11.45 h Marina Chillón d’ALTURA ARQUITECTS IA i Arquitectura: Reimaginando el proceso creativo

11.50 – 12.25 h Miguel Espada de SpecialGuestX Esta charla puede contener trazas humanas

12.30 – 13.30 h Carles Ortet de 498A i J.M. Ganyet, consultor Marcas vs. IA: Cómo recuperar la visibilidad y la reputación robadas

 

TARDA

 

16.00 – 16.35 h Melissa Diago de FREEPIK La nueva musa digital: Creatividad en tiempos de IA

16.40 – 17.40 h Isabel Martínez d’ISABELITA VIRTUAL Beta Version

17.45 – 18.20 h David Pueyo de HAVAS PLAY Del Branded Entertainment a las Cultural Powerhouses

19.30 – 20.30 h: Xerrada per als empresaris del territorio: Fes que l’IA et recomani: la clau pel futu del teu negoci. A càrrec de Carles Ortet, de 498A (aquesta xerrada es farà al Club Nàutic Sitges)

 

DIVENDRES 9 de maig

MATÍ 

10.00 – 10.35 h Genís Pena de GALLERY SESSIONS Gallery Sessions: de la música a l’entreteniment

10.40 – 11.15 h Josep Maria Piera i Julio Wallovits de HUMANSDID What the f*** is HUMANSDID?

11.20 – 11.55 h Daniel Calabuig, Creador de Noves Narratives De escribir historias a construir mundos. Cómo crear experiencias narrativas que se habitan, se sienten y responden al espectador

12.00 – 12.35 h Diana Núñez i Rubén Cruz de THECLUELESS El todo es mayor que la suma de sus partes – Aristóteles

12.40 – 13.15 h Montse Jodar de GRUP CACAOLAT De Love brand a Rock brand, ¿reinvención de marcas?

13.20 – 13.55 h Pedro Serrahima de TELEFÓNICA La marca o el cliente, ¿Quién és el idiota?

 

TARDA

16.00 – 17.40 h: Promp Battle amb Fabiana Aguilar (DOPPAMINE), Hugo Barbera (HUMAIN MADE), Àlex Marull (AIGENCY) i Aura Díaz (SUNOMONO)

  • Cartell_H
  • NEXT- 2024 (Miguel Espada)

Comparteix

Comentaris

No hi ha comentaris.

BENVINGUDA ALS PROCESSOS PARTICIPATIUS